Treść strony
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników banku
Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie i nakłaniać Cię do:
- przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
- podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
- zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
- wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.
NIGDY NIE podawaj powyższych danych, NIE instaluj dodatkowych aplikacji i NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie.
PAMIĘTAJ, od Twojej czujności zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank!
______________________________________________
___________________________________________________________
Aplikacja płatnicza Planet Pay POSapp
Planet Pay POSapp umożliwia bezpieczne przyjmowanie zbliżeniowych płatności bezgotówkowych bezpośrednio na urządzeniu mobilnym, takim jak smartfon tablet, bądź też urządzenie kurierskie.
Formularz kontaktowy: TUTAJ
Dowiedz się więcej: POSapp
___________________________________________________________
Ustawowe wakacje kredytowe
Od 29 lipca 2022 r. będzie można złożyć wniosek o zawieszenie spłaty kredytu hipotecznego, czyli tzw. wakacje kredytowe.
Zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 2022 r. o finansowaniu społecznościowym dla przedsięwzięć gospodarczych i pomocy kredytobiorcom, wakacje kredytowe mogą dotyczyć jednej umowy kredytowej w złotych polskich zawartej w celu nabycia nieruchomości przeznaczonej na zaspokojenie własnych potrzeb mieszkaniowych.
Spłatę kredytu hipotecznego można zawiesić:
- po dwa miesiące w trzecim i czwartym kwartale 2022 roku;
- po jednym miesiącu w każdym z czterech kwartałów 2023 roku.
Wzór wniosku o zawieszenie spłaty kredytu hipotecznego udostępnimy 29 lipca 2022 r. na stronie internetowej i w bankowości elektronicznej IB.
Rekomendowane sposoby składania wniosków:
1) bankowość elektroniczna IB,
2) oddziały Banku.
Więcej informacji na stronie: Ustawowe wakacje kredytowe
__________________________________________________________
SmartKARTA w Aplikacji mobilnej NASZ BANK
Wypłacaj gotówkę z bankomatu bez użycia klawiatury bankomatu. SmartKARTA w Aplikacji mobilnej pozwala Klientom szybko i bezpiecznie dokonać wypłaty gotówki. Transakcję wypłaty gotówki Klient zleca w aplikacji mobilnej NASZ BANK po zeskanowaniu QRcodu wyświetlonego w bankomacie.
Szczegóły znajdziecie Państwo na stronie www.smartkarta.pl
Z usługi smartKARTA Klienci mogą skorzystać w następujących bankomatach Banku:
1. Centrala Banku, ul. 3-go Maja 14, 17-100 Bielsk Podlaski.
2. Bankomat, ul. Wojska Polskiego 1, 17-100 Bielsk Podlaski.
3. I Oddział Handlowy w Hajnówce, ul. Batorego 28, 17-200 Hajnówka.
____________________________________________
Przelewy natychmiastowe BlueCash
Szybkie i bezpieczne przelewy pieniężne w Banku można wykonać za pomocą systemu Internet Banking i Internet Banking dla Firm. Jeśli nie posiadasz rachunku w naszym Banku - możesz wykonać wpłatę kasową (także natychmiastowy). Sprawdź jak szybko i w bezpieczny sposób można przekazać środki do innego banku.
Lista banków, do których można wykonać przelew:
https://bluecash.pl/spbc/out
___________________________________________________________
____________________________________________________________
______________________________________________
Zmiana Tabeli oprocentowania w Banku
Bank Spółdzielczy w Bielsku Podlaskim informuje, iż od dnia 16 maja 2022 roku w Banku obowiązuje nowa Tabela oprocentowania w Banku Spółdzielczym w Bielsku Podlaskim. Wprowadzone zmiany dotyczą:
- zmiany oprocentowania terminowych lokat oszczędnościowych (w PLN) dla Klientów indywidualnych - wzrost oprocentowania,
- zmiany oprocentowania terminowych lokat (w PLN) ON-LINE dla podmiotów gospodarczych - wzrost oprocentowania,
- zmiany oprocentowania terminowych lokat (w PLN) ON-LINE dla rolników indywidualnych - wzrost oprocentowania,
Podgląd Tabeli oprocentowania, obowiązującej od dnia 16 maja 2022 r.: Tabela oprocentowania w Banku Spółdzielczym w Bielsku Podlaskim
W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu z pracownikami Banku: https://www.bsbielsk.pl/14,placowki
______________________________________________
Ograniczenia w płatnościach do / z Rosji i Białorusi
W związku ze zmieniającymi się dynamicznie sankcjami nakładanymi na Rosję i na Białoruś informujemy, że nasz bank nie gwarantuje przeprowadzenia transakcji finansowych powiązanych z ww. krajami. Należy liczyć się z odrzuceniem płatności przez bank z / do ww. krajów.
Jednocześnie informujemy, że zgodnie z zapowiedziami, sankcje nakładane przez Unię Europejską, Stany Zjednoczone, inne organizacje międzynarodowe oraz przez poszczególne kraje, w zależności od rozwoju sytuacji, mogą podlegać dalszym rozszerzeniom.
Przykłady sankcji znajdą Państwo m.in. tutaj: https://www.sanctionsmap.eu/#/main
___________________________________
Informacje dla Klientów w związku z atakiem Rosji na Ukrainę
W związku z działaniami wojennymi na Ukrainie prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami.
Wypłaty gotówki
Apelujemy o racjonalne zachowanie. Pracownicy banku, a szczególnie służby odpowiedzialne za cyberbezpieczeństwo, na bieżąco monitorują sytuację. Twoje pieniądze są w naszym banku bezpieczne i cały czas możesz płacić bezgotówkowo, np. za pomocą karty. Zaopatrzenie naszych oddziałów i bankomatów w gotówkę na bieżąco koordynujemy z Narodowym Bankiem Polskim. Realizujemy wszystkie procedury obowiązujące w ramach Zrzeszenia BPS.
Zapraszamy do zapoznania się z komunikatem Narodowego Banku Polskiego w sprawie dostępności gotówki: Komunikat NBP.
Dbaj o bezpieczeństwo swoich pieniędzy
Zapewniamy, że pieniądze, które są na kontach w naszym banku są bezpieczne. Sytuacja jest na bieżąco monitorowana przez sztaby koordynujące cyberbezpieczeństwo oraz ciągłość pracy naszego banku.
Uważaj na oszustów
Miejmy świadomość, że obecna sytuacja geopolityczna to czas zwiększonej aktywności cyberoszustów. Pamiętaj, żeby zachować czujność i stosować się do zasad bezpieczeństwa, zarówno podczas korzystania z bankowości elektronicznej, jak i wykonywania zakupów w Internecie.
- Nie podawaj nikomu swoich danych do bankowości internetowej, nawet jeśli osoba, z którą rozmawiasz przedstawia się jako pracownik banku.
- Nie klikaj w linki w SMS-ach i mailach informujących o rzekomych niedopłatach za rachunki, przesyłki kurierskie czy podatki.
- Czytaj na bieżąco nasze komunikaty bezpieczeństwa.
- Z rozwagą i należytą ostrożnością podchodź do informacji rozprzestrzenianych przez media społecznościowe. Zanim w coś uwierzysz, sprawdź, czy źródło informacji jest wiarygodne.
___________________________________________________
Rodzinny Kapitał Opiekuńczy
Bank Spółdzielczy w Bielsku Podlaskim udostępnił w bankowości elektronicznej Internet Banking składanie wniosków o Rodzinny Kapitał Opiekuńczy. Więcej informacji o Rodzinnym Kapitale Opiekuńczym na stronie: Rodzinny Kapitał Opiekuńczy - ZUS
___________________________________________________________
A Ty Masz taką kartę VISA!
Dzięki Visa mamy pierwszą pionową kartę. Okazja jest wyjątkowa: Zimowe Igrzyska Olimpijskie Beijing 2022 (tak, tak, to już od 4 lutego). Tematyczna karta olimpijska Visa Debit dla klientów indywidualnych Banku BPS i Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS to naprawdę niezła sztuka: jest pionowa, jest czarna i elegancka, jest limitowana, na awersie dumnie prezentuje się maskotka Beiging 2022: panda Bing Dwen Dwen, a wszystkie dane przeniesione zostały na rewers, takiego projektu nie znajdziecie w żadnym innym banku w Polsce!
__________________________________
Bank Spółdzielczy w Bielsku Podlaskim wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.
Bank Spółdzielczy w Bielsku Podlaskim dołączył się do zbiórki pieniędzy organizowanej przez Grupę BPS, w ramach akcji charytatywnej Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.
Grupa BPS stworzyła specjalną eSkarbonkę dla pracowników wszystkich Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS. Można dzięki niej w prosty i szybki sposób wpłacać darowizny bez wychodzenia z domu. W zeszłym roku wspólnie z pracownikami Banku BPS i innych Banków Spółdzielczych z Grupy BPS zebraliśmy w ten sposób ponad 33 tys. zł. Wierzymy, że nasz wkład w 30. Finale będzie jeszcze większy! Zachęcamy do wpłat na eSkarbonkę Grupy BPS wszystkich naszych klientów i przyjaciół (link do eSkarbonki Grupy BPS https://eskarbonka.wosp.org.pl/4xarj3).
Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to ciesząca się największym zaufaniem społecznym organizacja pozarządowa w Polsce. 30. Finał WOŚP odbędzie się 30 stycznia 2022 roku – jego tegoroczny cel to wsparcie oddziałów okulistyki dziecięcej. Orkiestra w ciągu poprzednich 29 Finałów zebrała ponad 1,5 miliarda PLN i kupiła 67 300 urządzeń medycznych.
___________________________________________________________
Usługa BLIK w Banku Spółdzielczym w Bielsku Podlaskim
Z przyjemnością informujemy, iż w Aplikacji mobilnej Nasz Bank dostępna jest usługa BLIK. Za pomocą usługi BLIK możliwe jest przeprowadzanie transakcji (wypłaty i płatności za zakupy) z wykorzystaniem sześciocyfrowego kodu wyświetlanego w Aplikacji mobilnej Nasz Bank, który służy do akceptowania operacji na telefonie. Transakcje BLIK są bezpieczne, wygodne, realizowane szybko bez zwłoki i pozbawione ryzyka przechwycenia przez niepowołane osoby danych klienta.
Usługa BLIK daje możliwość przeprowadzania transakcji przy użyciu smartfona bez konieczności posiadania przy sobie kart płatniczych. W ramach usługi BLIK w Aplikacji mobilnej Nasz Bank klienci mają możliwość: wypłacania gotówki w bankomatach, płacenia za zakupy w sklepach internetowych i stacjonarnych przy użyciu terminali płatniczych.
___________________________________________________________
Komunikat – ostrzeżenie – Komendy Głównej Policji, FinCERT.pl – BCC ZBP i Polskiej Izbie Informatyki i Telekomunikacji
z dnia 15 listopada 2021 r.
W ostatnich miesiącach częstym sposobem dokonywania przestępstw na szkodę klientów banków jest wykorzystanie telefonicznego połączenia głosowego z osobą, która jest przekonywana, że rozmawia z pracownikiem banku lub inną osobą godną zaufania (np. policjantem).
Jest to rodzaj phishingu, nazywany vishingiem. Nazwa jest połączeniem słów „voice phishing”, czyli phishing głosowy. Celem jest pozyskanie poufnych informacji lub nakłonienie ofiary do wykonania określonych czynności (np. zainstalowania aplikacji dającej przestępcom zdalny dostęp do komputera ofiary).
Najpopularniejsze przykłady rozmowy:
Przestępcy bardzo dobrze potrafią posługiwać się technikami manipulacji. Ponadto w celu uwiarygodnienia kontaktu, potrafią na telefonie ofiary wyświetlić numer telefonu lub nazwę zaufanej instytucji (np. banku).
Oszuści przed wykonaniem połączenia przygotowują się do rozmowy, tak by była ona wiarygodna i uśpiła czujność klienta. Przede wszystkim dokonują wyboru, za kogo poda się osoba dzwoniąca. Znane są przypadki, w których przestępcy podszywali się pod:
- doradców bankowych,
- dział techniczny lub bezpieczeństwa,
- pośrednika,
- przedstawiciela jednostek państwowych,
- znajomego itp.
Następnie przestępca wybiera numer telefonu z jakiego wykona połączenie, co skutkuje wyświetleniem na telefonie ofiary innego numeru telefonu lub nazwy kontaktu niż w rzeczywistości np. na telefonie Klienta wyświetli się numer infolinii jego banku. Pozwala na to technika określana jako spoofing numeru telefonu.
Czym jest spoofing?
Spoofing polega na podszywaniu się pod inne urządzenie lub innego użytkownika, może dotyczyć m.in. numeru telefonu, ale także adresu e-mail, IP, nadawcy SMS i innych. Przestępcy wykorzystują znane sobie technologie, które oprócz podmiany numeru telefonu pozwalają m.in. na:
- wybór płci osoby dzwoniącej,
- wybór pochodzenia,
- wybór akcentu,
- dodawanie efektów dźwiękowych
- zastosowanie menu głosowego.
Tak przygotowany przestępca wykonuje połączenie do ofiary i zgodnie z wcześniej ułożonym scenariuszem rozpoczyna rozmowę. Najgroźniejszą bronią takiego przestępcy jest dobra umiejętność stosowania socjotechniki. Poniżej kilka przykładowych metod socjotechnicznych, jakie mogą wykorzystywać przestępcy.
- Osoba, która odbiera telefon, informowana jest o rzekomej transakcji na swoim rachunku bankowym, a dzwoniący prosi o potwierdzenie jej wykonania. Oczywiście żadnego obciążenia nie ma, ale zdezorientowana ofiara, myśląc, że ratuje swoje środki, odpowiada na pytania dzwoniącego. Ten tłumaczy, że ma to na celu zidentyfikowanie klienta, a w rzeczywistości zadawane są pytania daleko odbiegające od standardowej weryfikacji, a które mają na celu zdobycie wiedzy pozwalającej przestępcy np. na dostęp do konta ofiary.
- Ten zabieg socjotechniczny w początkowej rozmowie podobny jest do tzw. „metody na wnuczka”. Ofiara informowana jest, że jej środki są w niebezpieczeństwie i jedynym sposobem ich ochrony jest podanie danych uwierzytelniających do bankowości elektronicznej lub dane karty płatniczej. Jeżeli je poda, to dopiero teraz środki naprawdę są zagrożone.
- Osoba dzwoniąca przedstawia się jako doradca kredytowy, informuje, że zgodnie z rzekomo złożonym w nocy wnioskiem o pożyczkę pieniądze zostały przyznane, należy jednak dokończyć formalności. Ofiara oczywiście żadnego wniosku o kredyt nie składała. Dalej scenariusz jest już mocno zbliżony do poprzednich. Zdenerwowana osoba zaczyna odpowiadać na serię pytań, wierząc, że dzwoniący chce jej pomóc, a w rzeczywistości oszust wchodzi w posiadanie interesujących go danych i kończy rozmowę.
- Zdarzyć się może, że przestępca nie musi nawet uciekać się do kłamstwa o potencjalnej operacji finansowej czy środkach w niebezpieczeństwie. Wystarczy, że na początku rozmowy przedstawi się np. jako pracownik instytucji państwowej i poprosi rozmówcę o identyfikację. Pomiędzy bardzo standardowymi pytaniami pojawiają się i te mniej oczywiste, na które ofiara często nie zwróci początkowo uwagi. Tym sposobem przestępca może wejść w posiadanie danych wrażliwych.
- Przestępcy śledzą rynek i dostosowują często swoje działania również do obecnych trendów. O możliwości wyłudzeń poprzez połączenia głosowe informował również zbp.pl oraz policja.pl, przy okazji składania przez przedsiębiorców wniosków o subwencje z programu Tarczy Finansowej PFR.
Więcej przeczytać można:
https://zbp.pl/Aktualnosci/Wydarzenia/Uwaga!-przestepcy-atakuja-przedsiebiorcow-korzystajacych-z-Programu-Tarcza-Finansowa-PFR
https://policja.pl/pol/aktualnosci/189021,Uwaga-przestepcy-atakuja-przedsiebiorcow-korzystajacych-z-Programu-Tracza-Finans.html
Żeby wzmocnić wiarygodność przekazywanych informacji oszust podczas rozmowy będzie posługiwał się fachowym słownictwem np. bankowym. Może również wykorzystać dodatkowe kanały komunikacji, np. wysłać wiadomość e-mail. Nie oznacza to jeszcze, że jest tym, za kogo się podaje. Adres e-mail mógł znaleźć w Internecie, jeżeli ktoś wpisał go np. na portalu społecznościowym lub ofiara często adres e-mail podaje sama, a później po prostu o tym nie pamięta.
Scenariuszy jest znacznie więcej, wszystkie one mają cechę wspólną: wpłynięcie na emocje rozmówcy, w celu wprowadzeniu ofiary w stan zmartwienia, zaniepokojenia lub zaciekawienia. Tak, żeby podczas rozmowy była rozkojarzona i mniej uważna. To pozwala oszustom, którzy są osobami sprawnie posługującymi się metodami manipulacji, na pozyskanie interesujących ich danych osobowych i/lub finansowych ofiary.
Co dzieje się dalej? Zależy od tego, jakie informacje pozyskał przestępca. Cel jest jeden – zyski finansowe, m.in. poprzez pobieranie pożyczki na ofiary (dzięki pozyskaniu danych osobowych), wyprowadzanie pieniędzy bezpośrednio z rachunku klienta czy wykonywanie operacji kartowych.
Jak się chronić?
Należy stosować się do kilku ważnych zasad:
- nie podawaj loginu i hasła do bankowości internetowej, danych karty płatniczej (numer karty, CVV, daty ważności, imienia i nazwiska posiadacza karty) – te informacje są poufne, powinny być tylko w posiadaniu użytkownika i nikt nie ma prawa wymagać ich podania, prawdziwy przedstawiciel banku nigdy o to nie zapyta,
- nigdy nie ujawniaj kodów do bankowości internetowej oraz kodów 3D Secure wykorzystywanych do autoryzacji transakcji kartowych w Internecie, przychodzących na telefon,
- zawsze czytaj treść SMS-ów jakie przychodzą na twój telefon lub komunikatów w aplikacji mobilnej w trakcie połączenia z rzekomym przedstawicielem banku lub innej instytucji. Z ich treści może wynikać, iż akceptujesz transakcję, którą przygotowali przestępcy,
- jeżeli rozmowa wzbudza jakiekolwiek wątpliwości lub niepokój, należy rozłączyć się, odczekać minimum 30 sekund, a następnie samodzielnie połączyć z instytucją, której rzekomy przedstawiciel dzwonił, koniecznie wybierając oficjalny numer na klawiaturze numerycznej, a nie oddzwaniając na wcześniejsze połączenie
- zachować zdrowy rozsądek i zimną krew, nawet jeżeli zostało się poinformowanym o potencjalnym zagrożeniu np. utrata środków. Należy spokojnie przemyśleć, czy środki naprawdę mogą być w niebezpieczeństwie, czy może rozmowa prowadzona jest z oszustem, który dopiero sytuację chce wykorzystać. Dobrym krokiem będzie przerwanie połączenia i ponowne jego zainicjowanie zgodnie z zasadą powyżej.
- należy zawsze mieć świadomość, że wyświetlony numer telefonu lub nazwa banku nie są gwarancją, że rozmawiamy z prawdziwym przedstawicielem banku.
Każdy klient banku powinien pamiętać, że każdorazowo ma prawo zgłosić nietypową sytuację do banku, a w sytuacji podejrzenia, że doszło lub mogło dojść do popełnienia przestępstwa, również zawiadomić policję.
Komenda Główna Policji
FinCERT.pl – BCC ZBP
Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji
__________________________________________________
Aplikacja mobilna NASZ BANK
Nasz Bank to bezpłatna aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej Banku Spółdzielczego w Bielsku Podlaskim. Umożliwia bezpieczny i swobodny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz.
Za pomocą aplikacji Nasz Bank Masz możliwość:
- zatwierdzania operacji bankowych autoryzacją mobilną, bez potrzeby otrzymywania haseł SMS,
- przeglądu stanu środków na rachunkach bankowych,
- dostępu do historii wykonanych operacji,
- dostępu do informacji o kredytach, lokatach,
- wykonywania przelewów internetowych,
- wykonywania przelewów QR,
- zakładania i likwidacji lokat.
Dostęp do aplikacji Nasz Bank chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.
Korzystanie z aplikacji mobilnej Nasz Bank jest bezpłatne.
Jak zainstalować aplikację na urządzeniu mobilnym:
1. Wejdź do sklepu Google Play i ściągnij aplikację Nasz Bank.
2. Uruchom aplikację i postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi w aplikacji.
3. Zaloguj się do Internet Banking i dodaj swoje urządzenie postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie.
4. Gotowe. Proces aktywacji zakończył się pomyślnie!
Więcej informacji w instrukcji: https://www.bsbielsk.pl/plik,381,aplikacja-mobilna-nasz-bank.pdf
_____________________________________________
Generali Auto i Auto Assistance
Ubezpieczenie OC samochodu jest obowiązkowe. Zabezpiecza przed skutkami finansowymi wynikającymi z ewentualnych szkód, wyrządzonych osobom trzecim w czasie jazdy samochodem. Z kolei auto Assistance to pomoc w przypadku kolizji. Zapewnij sobie spokój podczas jazdy i zadbaj o ubezpieczenie dopasowane do Twoich potrzeb.
Więcej informacji w placówkach Banku oraz na stronie internetowej: Generali AUTO
Generali Mój Dom
Generali Mój Dom to ubezpieczenie nieruchomości, które obejmuje ochroną nie tylko dom lub mieszkanie, ale również dom letniskowy, dom w budowie, piwnicę, garaże, a także elementy wyposażenia. Produkt jest skierowany zarówno do osób zamieszkujących daną nieruchomość, jak również do osób wynajmujących.
Więcej informacji w placówkach Banku oraz na stronie internetowej: Generali Mój Dom
____________________________________________________________
NNW Indywidualne
Wypadek może zdarzyć się każdemu. Nie uchronimy Cię przed nim, ale zapewnimy Ci niezbędną pomoc finansową, jeśli już do niego dojdzie. Otrzymasz dodatkowe środki, jeśli wypadek wydarzy w pracy, domu, szkole, na wakacjach, a nawet podczas uprawiania sportów. Ubezpieczenie chroni przez 24 godziny na dobę. Jeśli rozszerzysz ochronę o dodatkowe ryzyka, możesz ubiegać się o zwrot kosztów prywatnego leczenia czy wypłatę diety szpitalnej.
Szczegóły ubezpieczenia: NNW Indywidualne
____________________________________________________________
Generali Polska jest częścią jednej z największych globalnych firm ubezpieczeniowych i zarządzania aktywami. Założona w 1831 roku, obecnie działa w 50 krajach, obsługuje ponad 66 milionów Klientów, którzy w 2020 roku zawarli umowy ubezpieczenia z Generali o łącznej wartości ponad 70 miliardów euro. Ambicją Generali jest bycie partnerem na całe życie dla swoich klientów. Firma oferuje innowacyjne i spersonalizowane rozwiązania dzięki niezrównanej sieci dystrybucji.
Generali w Polsce działa od 1998 roku. Zapewnia swoim klientom kompleksową ochronę ubezpieczeniową na każdym etapie ich życia: od ubezpieczeń majątkowych, takich jak ubezpieczenie samochodu, mieszkania, ubezpieczenia firm przez ubezpieczenia na życie, zarówno indywidualne, jak i grupowe, po fundusze emerytalne i inwestycyjne. Generali w Polsce oferuje swoje produkty ubezpieczeniowe pod trzema markami. Obok marki Generali są to Proama, oferująca bogaty wybór ubezpieczeń majątkowych oraz Generali Agro, które specjalizuje się w ubezpieczeniach dla rolnictwa.
Generali Agro zapewnia pełną ochronę ubezpieczeniową indywidualnym rolnikom i przedsiębiorstwom rolnym, zarówno tym, którzy uprawiają ziemię, jak i hodowcom zwierząt, właścicielom budynków gospodarczych i maszyn rolniczych. Przewagą konkurencyjną Generali Agro jest zespół doświadczonych ekspertów rolnych, którzy w siedzibie w Poznaniu dbają o stałe doskonalenie produktów i wysoką jakość likwidacji szkód i są wspierani przez pracujących w całej Polsce rzeczoznawców agro. Dzięki temu Generali Agro wspiera klientów w zarządzaniu ryzykiem w ich gospodarstwach.
________________________________________________