Treść strony
Jeżeli Twoja firma rozwija się, a Ty potrzebujesz szybkiego i sprawnego narzędzia pracy - nie trać czasu na dojazd do Banku.
Spraw sobie osobisty Bank. W domu lub firmie.
Home Banking lub też Office Banking jest jednym z elementów z Naszego systemu bankowego. Za pośrednictwem komputera, z wykorzystaniem stacjonarnej lub komórkowej sieci telefonicznej (w tym internetu) możesz korzystać z usług bankowych bezpośrednio z siedziby firmy, z biura lub domu. Jest to przede wszystkim rozwiązanie dedykowane małym i średnim przedsiębiorstwom, a ze względu na zastosowane mechanizmy zabezpieczeń (zabezpieczenia na poziomie transmisji, szyfrowanie danych, stosowanie podpisów elektronicznych) jest znacznie bezpieczniejsze od tradycyjnych rozwiązań internet bankingu.
Oto najważniejsze cechy Home Banking'u
Funkcjonalność:
- wygoda - kontakt z Bankiem możliwy jest w dowolnym czasie w siedzibie Klienta bez wychodzenia z budynku, przedzierania się przez korki, poszukiwania miejsc parkingowych,
- całodobowy dostęp do aktualnych danych o wysokości salda, wolnych środkach i obrotach na wszystkich rachunkach w Banku (śledzenie stanu rachunków),
- obsługa wielu rachunków Klienta,
- różnorodność dostępnych operacji (przelewy, przelewy do ZUS, Urzędu Skarbowego, składanie zleceń płatniczych, zakładanie lokat terminowych)
- przesyłanie i odbiór informacji tekstowej,
- bezobsługowa praca 24 godz. na dobę,
- możliwość wprowadzenia wielu podpisów elektronicznych dla jednego Klienta (autoryzacja przez pracowników-operatorów),
- możliwość składania dyspozycji zarówno w dni robocze, jak też w wolne od pracy-dyspozycje, które wpłyną do systemu bankowego w dniu wolnym od pracy, zostaną wykonane w pierwszym kolejnym dniu roboczym,
Cechy techniczne:
- odseparowanie komputera Klienta od systemu bankowego,
- pełne bezpieczeństwo po stronie Banku i Klienta - zabezpieczenie dostępu do systemu za pomocą haseł, autoryzacja dyspozycji hasłem lub kluczem,
- bezpieczeństwo przesyłanych informacji (szyfrowanie / kodowanie transmisji danych),
- prostota aplikacji i minimalne wymagania sprzętowe u Klienta,
- przyjazna aplikacja po stronie Klienta umożliwiająca przekazywanie dyspozycji i współpracę z dowolnym systemem finansowo-księgowym,
- pełna kontrola pracowników Banku nad pracą systemu, szybki serwis,
- szybko i ekonomicznie - zlecenia są przygotowywane w siedzibie Klienta, a czas połączenia z Bankiem poprzez system Home Banking to czas niezbędny na przekaz danych z Banku lub wysłanie zbiorów do Banku,
Gdybyście jednak Państwo zapragnęli odwiedzić Bank Spółdzielczy w Bielsku Podlaskim, to z przyjemnością zaoferujemy Państwu:
- łatwy dojazd do Banku,
- dogodny, przestronny parking,
- opłaty i prowizje na najniższym poziomie,
- wysokie oprocentowanie depozytów,
- niskie oprocentowanie kredytów,
- lokalną decyzyjność - co oznacza szybkość obsługi,
- doświadczony personel reprezentujący dobry standard wyszkolenia i wieloletnią praktykę,
- obsługę z domieszką indywidualizmu dającą poczucie wyróżnienia.